23. elokuuta 2017

Once you go black...


Mulle esitettiin teoria, jonka mukaan alaikäisenä ollaan synkkiä agstiteinejä, hormonit hyrrää ja kukaan ei ymmärrä sua, kaikki on paskaa ja täytyy olla niin erilainen. Sitten kun tullaan täyteen ikään, niin aletaan tajuaan kuinka noloja oltiin sellasina kyynisinä teineinä ja sit halutaan aikuistua ja lopettaa angstaaminen, kunnes muutaman vuoden päästä tajuat ollees oikeessa... Kaikki on kuin onkin paskaa, ja tästä syystä mä olen palannut takaisin mustaan. Terveisiä vaan sinne angstikaksoselle! Kolme vuotta mä yritin päästä mustasta hiusväristä eroon, mutta eilen mä retkahdin. Mä en myöskään osannut päättää haluanko lettuja vai sämpylöitä, joten tein molempia. 

Lomat on lusittu ja olen palannut sorvin ääreen. Duuneja on kivasti koko loppuvuodelle. Tänä kesänä oon viettänyt paljon aikaa mökeillä ja kameran edessä, toisinaan salilla, enemmän kaljalla. Paluu kuntonyrkkeilyyn ei ollut hellä kauden rokuloinnin jälkeen. 

Vietettiin taannoin ystävättären synttärit Särkänniemessä ja siinä 100km/h tuntivauhdissa tajusin olevani liian vanha Hypeen. Oksettaa edelleen. Viihdyin paremmin jalat turvallisesti terassipöydän alla ja käsi visusti kiinni huurteisessa. Ennen tätä päivää en tiennyt että huvipuistossakin voi juopotella. Päivän polttava kysymys onkin, mikä mahtaa olla laitteiden promilleraja ja puhallutetaanko ihmisiä huvipuistossa? Just thinking...








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.